Co w duszy gra....

Teksty piosenek, filmy, muzyka, poezja śpiewana, mp3, wiersze, lirycznie, czasami smutno, czasami politycznie, a najczęściej o miłości, też o życiu, wędrowaniu, buncie, smutku, o radości, o porach roku, o cudach świata, o tęsknocie, o morzach i lądach, o wyspach odległych, o błądzeniu, mgle, deszczu, o burzy i tęczy na niebie...

wtorek, 20 września 2011

Stare Dobre Małżeństwo - Jagodowe wzgórze


Na wzgórzu tym jagodowym dziś
Księżyc znowu lśni i drżę jak ty
Na wzgórzu tym wiatr w gałęziach gra
I marzymy tu znów bez zbędnych słów
Jesteś lecz ja drżę wciąż że opuścisz mnie
I odejdziesz stąd i ja sam zostanę tu
Jagodowe to wzgórze i ten księżyc co lśni
Jagodowe twe lży tak słodkie są jak nasze dni
Jagodowe to wzgórze i ten księżyc co lśni
Jagodowe twe lży tak słodkie są jak nasze dni

Na wzgórzu tym jagodowym dziś
Księżyc znowu lśni ja drże
Na wzgórzu gdzie wiatr na wierzbie gra
Tu nie trzeba słów ty drżysz tak jak ja
Moje serce płonie uwierz w ogień ten
Lub nie chcę spłonąć tak spłonąć w rękach twych

Na jagodowym wzgórzu tym tu gdzie księżyc lśni
Moje serce twoje chce spłonąć w rękach twych
Bo miłość gdy prawdziwa miłość taka jak ta
Miłość gorąca zawsze ma jagodowy smak

słowa Bogdan Loebl, muzyka Krzysztof Myszkowski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz