Co w duszy gra....

Teksty piosenek, filmy, muzyka, poezja śpiewana, mp3, wiersze, lirycznie, czasami smutno, czasami politycznie, a najczęściej o miłości, też o życiu, wędrowaniu, buncie, smutku, o radości, o porach roku, o cudach świata, o tęsknocie, o morzach i lądach, o wyspach odległych, o błądzeniu, mgle, deszczu, o burzy i tęczy na niebie...

wtorek, 13 września 2011

Dorota Stalińska - Milord


Milordzie chodź pan tu za moim stołem siądź
Tu znajdziesz cierpły kąt chcesz buty możesz zdjąć
Na dworze zimno mróz a u mnie komfort szyk
Na stole nogo złóż tak dobrze nie miał nikt
Pan jeszcze nie zna mnie, ja pana dobrze znam
Że jestem ładna, cóż niewiele z tego mam
Pan wie to było tak, pan wczoraj tędy szedł
Szczęśliwy chyba nie, a niech to szlag psiakrew

Wiatr porwał panu szal i rozwiał na ramionach
Piękną pan rolę gra, można powiedzieć król
I tak pan ładnie szedł pod rękę z jakąś panią
Długo patrzyłam na nią dziś jeszcze czuję ból

Milordzie chodź pan tu za moim stołem siądź
Tu znajdziesz cierpły kąt chcesz buty możesz zdjąć
Na dworze zimno mróz a u mnie komfort szyk
Na stole nogo złóż tak dobrze nie miał nikt

Pan jeszcze nie zna mnie, ja pana dobrze znam
Że jestem ... niewiele z tego mam
Pan wie to jest tak marynarz dajmy na to
Z początku dobrze jest potem on płynie w świat
Zabiera z sobą coś zostawia tylko żal
A jednak trzeba żyć trzeba się umieć śmiać
Choć miłość to nie żart nie jakieś tam romanse
Życie nam daje szansę żeby ją potem ...ech

Milordzie chodź pan tu jeśli chcesz dobrze mieć
Tu znajdziesz ciepły kąt w królestwo moje wejdź
Będę śpiewała ci mam jeszcze dobry głos
O pewnym panu gdzieś którego skrzywdził los
Pan jeszcze nie zna mnie ja pana dobrze znam
Co panu jest milordzie płacze pan

Ja nie myślałam milordzie tak nie można milordzie
Spójrz na mnie milordzie uśmiechnij się tak
Śmiej się śpiewaj para rara ra ra ...
Brawo milord, śmiej się milord para rara ra ra

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz