Co w duszy gra....

Teksty piosenek, filmy, muzyka, poezja śpiewana, mp3, wiersze, lirycznie, czasami smutno, czasami politycznie, a najczęściej o miłości, też o życiu, wędrowaniu, buncie, smutku, o radości, o porach roku, o cudach świata, o tęsknocie, o morzach i lądach, o wyspach odległych, o błądzeniu, mgle, deszczu, o burzy i tęczy na niebie...

piątek, 16 września 2011

Gościniec - Kochanka


Przyjdę do ciebie w północ ciemną, z nowiem
Drogę przez pomrok wskaże mi tęsknota
A ty choć o swym przyjściu ci nie powiem
Wyjdziesz i sama otworzysz mi wrota

Choć ciemno będzie, nie spytasz, kto jestem
Dotkniesz mej dłoni i zaraz się dowiesz
W głębokiej ciszy o nic słów szelestem
Nie spytam ciebie - a ty mi odpowiesz

Choć ciemno będzie, nie spytasz, kto jestem
Dotkniesz mej dłoni i sama się dowiesz
W głębokiej ciszy o nic słów szelestem
Nie spytam ciebie - a ty mi odpowiesz

Cicho mnie w blade pocałujesz skronie
A choć nie wyznam ci, że mnie coś tłoczy
Ty mi utulisz głowę na swym łonie
I sama w wieczny sen zamkniesz mi oczy

Choć ciemno będzie, nie spytasz, kto jestem...

słowa Leopold Staff

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz