Co w duszy gra....

Teksty piosenek, filmy, muzyka, poezja śpiewana, mp3, wiersze, lirycznie, czasami smutno, czasami politycznie, a najczęściej o miłości, też o życiu, wędrowaniu, buncie, smutku, o radości, o porach roku, o cudach świata, o tęsknocie, o morzach i lądach, o wyspach odległych, o błądzeniu, mgle, deszczu, o burzy i tęczy na niebie...

poniedziałek, 19 września 2011

Śnisz mi się obco - Bez Jacka


Śnisz mi się obco. Dal bez tła
Wieczność się w chmurach błyska
Lecimy razem. Mgła i mgła
Bóg, ciemność i urwiska

Do mgły i mroku naglisz mnie
I szepczesz, zgrzana lotem
Toć ja się tobie tylko śnię
Nie zapominaj o tym...

Nie zapominam. Mkniemy wraz
Do niewiadomej mety
O, jak ty trudno mi się śnisz
O, jawo moja, gdzie ty

Do mgły i mroku naglisz mnie...

Śnisz mi się obco. Dal bez tła
Wieczność się w chmurach błyska
Lecimy razem. Mgła i mgła
Bóg, ciemność i urwiska

Do mgły i mroku naglisz mnie...

słowa Bolesław Leśmian

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz