Co w duszy gra....

Teksty piosenek, filmy, muzyka, poezja śpiewana, mp3, wiersze, lirycznie, czasami smutno, czasami politycznie, a najczęściej o miłości, też o życiu, wędrowaniu, buncie, smutku, o radości, o porach roku, o cudach świata, o tęsknocie, o morzach i lądach, o wyspach odległych, o błądzeniu, mgle, deszczu, o burzy i tęczy na niebie...

niedziela, 11 września 2011

Agnieszka Chrzanowska - Nie znajdziesz mnie


I choćbyś przeżył tysiąc lat,
to nie natrafisz na mój ślad.
W złocistej mgle ukryję się.
Nie znajdziesz mnie.
Jak zagubiony w locie ptak
przemierzysz w końcu cały świat.
Gwiazdy nie zdradzą drogi, gdzie
ukryłam się

W nieskończoną płynąć dal
jasną łodzią snów.
Gorzkich wspomnień zatrzeć ślad
magią pięknych słów.
W innym świecie będę teraz żyć
i Ariadny wątłą zerwę nić.

I choćbyś przeżył tysiąc lat,
to nie natrafisz na mój ślad.
W złocistej mgle ukryję się.
Nie znajdziesz mnie.
Jak zagubiony w locie ptak
przemierzysz w końcu cały świat.
Gwiazdy nie zdradzą drogi, gdzie
ukryłam się
już na zawsze.

W moim śnie
nie będzie cię
ani twoich kłamstw.
Zatrę ślady moich stóp,
gdy do ciebie szłam.
Z labiryntu nie wywiodę cię.
Tezeuszem już nie będziesz, nie.

I choćbyś przeżył tysiąc lat,
to nie natrafisz na mój ślad.
W złocistej mgle ukryję się.
Nie znajdziesz mnie.
Jak zagubiony w locie ptak
przemierzysz w końcu cały świat.
Gwiazdy nie zdradzą drogi, gdzie
ukryłam się
już na zawsze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz