Co w duszy gra....

Teksty piosenek, filmy, muzyka, poezja śpiewana, mp3, wiersze, lirycznie, czasami smutno, czasami politycznie, a najczęściej o miłości, też o życiu, wędrowaniu, buncie, smutku, o radości, o porach roku, o cudach świata, o tęsknocie, o morzach i lądach, o wyspach odległych, o błądzeniu, mgle, deszczu, o burzy i tęczy na niebie...

środa, 21 września 2011

Nie było ciebie tyle lat - Krystyna Giżowska


To był zwyczajny szary dzień,
Za ścianą dzieci głośny płacz
I męża głos, uśmiechnij się,
Więc ja potulnie krzywię twarz

I nagle stuka ktoś do drzwi,
Natrętnie głośno, że aż strach
Tak stukać możesz tylko ty,
Lecz jak trafiłeś pod ten dach

Nie było Ciebie tyle lat
Myślałam że nie wrócisz już
Poukładałam sobie świat
I nie zostawię tego już

Najlepiej odejdź póki czas,
Na końcu świata schowaj się
Dziś już nie pora szukać nas,
Dziś już za późno dobrze wiesz

Skończyły się wesołe dni,
I wspólnych lat spędzony czas
Za ścianą dziecko dalej śpi,
A serce moje mówi tak

Nie było Ciebie tyle lat
Myślałam że nie wrócisz już
Poukładałam sobie świat
I nie zostawię tego już

słowa Andrzej Sobczak, muzyka Ryszard Kniat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz