Co w duszy gra....

Teksty piosenek, filmy, muzyka, poezja śpiewana, mp3, wiersze, lirycznie, czasami smutno, czasami politycznie, a najczęściej o miłości, też o życiu, wędrowaniu, buncie, smutku, o radości, o porach roku, o cudach świata, o tęsknocie, o morzach i lądach, o wyspach odległych, o błądzeniu, mgle, deszczu, o burzy i tęczy na niebie...

niedziela, 25 września 2011

SDM - Z Dziennika


snem mi się stałaś, złotym snem
i moją już niezłomnie
chociaż nie kochasz - wszakże wiem
że nocą przyjdziesz do mnie

przyjdziesz by razem lecieć w dal
i razem konać w dali
twe oczy - sen z błękitnych fal
twe usta - sen z korali

twe usta wciąż całują mnie
i szepczą zgrzane lotem
"wszak ja się tobie tylko śnię -
nie zapominaj o tem!"...

nie zapominaj - ciągle wzwyż
wzbijamy się oboje
o, jakże cudnie mi się śnisz!

słowa Bolesław Leśmian, muzyka Krzysztof Myszkowski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz