Co w duszy gra....

Teksty piosenek, filmy, muzyka, poezja śpiewana, mp3, wiersze, lirycznie, czasami smutno, czasami politycznie, a najczęściej o miłości, też o życiu, wędrowaniu, buncie, smutku, o radości, o porach roku, o cudach świata, o tęsknocie, o morzach i lądach, o wyspach odległych, o błądzeniu, mgle, deszczu, o burzy i tęczy na niebie...

czwartek, 29 września 2011

Antonina Krzysztoń- Kiedy przyjdzie dzień


Kiedy przyjdzie dzień
Że zawołasz mnie
To ja powiem mojej żonie
Ona pójdzie też
To ja powiem mojej żonie
Ona pójdzie też

Kiedy przyjdzie dzień
Że zawołasz mnie
To ja powiem moim dzieciom
One pobiegną też
To ja powiem moim dzieciom
One pobiegną też

Kiedy przyjdzie dzień
Że zawołasz mnie
To ja powiem moim drzewom
One pójdą też
To ja powiem moim drzewom
One pójdą też

Kiedy przyjdzie dzień
Że zawołasz mnie
To ja powiem moim ptakom
One pofruną też
To ja powiem moim ptakom
One pofruną też

Kiedy przyjdzie dzień
Że zawołasz mnie
To ja powiem mojej muzyce
Ona popłynie też
To ja powiem mojej muzyce
Ona popłynie też

Ten szczęśliwy dzień
To jest każdy dzień
Żebym tylko głos twój słyszał
Nie zgubimy się
Żebym tylko głos twój słyszał
Nie zgubimy się

Ten szczęśliwy dzień
To jest każdy dzień
Żebym tylko głos twój słyszał
Nie zgubimy się
Żebym tylko głos twój słyszał
Nie zgubimy się

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz