Co w duszy gra....

Teksty piosenek, filmy, muzyka, poezja śpiewana, mp3, wiersze, lirycznie, czasami smutno, czasami politycznie, a najczęściej o miłości, też o życiu, wędrowaniu, buncie, smutku, o radości, o porach roku, o cudach świata, o tęsknocie, o morzach i lądach, o wyspach odległych, o błądzeniu, mgle, deszczu, o burzy i tęczy na niebie...

wtorek, 20 września 2011

SDM - A ty słońce śnij


Trzeba wstać trzeba iść
Deszcz i wiatr swoją pieśń śpiewa mi
A ty słońce śnij
Trzeba ten ciężar nieść
Męska to sprawa jest
Męski los
A ty słońce śnij
Może gdzieś w słońcu tym
Ujrzysz cień tamtych dni
Pójdę już
A ty słońce śnij

Lecz ja wrócę tu
Będę w twoim śnie
Nikt nie zabroni nam śnić
Lecz ja wrócę tu
Będę w twoim śnie
Nikt nie zabroni nam śnić
Nikt nie zabroni nam śnić
Nikt nie zabroni nam śnić
Nikt nie zabroni nam śnić

Może na łąkach naszych snów
Echo śpi naszych słów
Pojdę już
A ty słońce śnij
Może tu z echem słów
Wróci żar uczuć twych martwych już
Lecz ty słońce śnij
Muszę ten ciężar nieść
Męska to sprawa jest męski los
A ty słońce śnij

Lecz ja wrócę tu
Będę w twoim śnie
Nikt nie zabroni nam śnić
Lecz ja wrócę tu
Będę w twoim śnie
Nikt nie zabroni nam śnić
Nikt nie zabroni nam śnić
Nikt nie zabroni nam śnić
Nikt nie zabroni nam śnić

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz