Co w duszy gra....

Teksty piosenek, filmy, muzyka, poezja śpiewana, mp3, wiersze, lirycznie, czasami smutno, czasami politycznie, a najczęściej o miłości, też o życiu, wędrowaniu, buncie, smutku, o radości, o porach roku, o cudach świata, o tęsknocie, o morzach i lądach, o wyspach odległych, o błądzeniu, mgle, deszczu, o burzy i tęczy na niebie...

niedziela, 25 września 2011

Jerzy Połomski - Moja prośba niewielka o sen


Kiedy letnia błyskawica nocą
I powietrze tak pachnie mocno
Kiedy liście nagle zafurkoczą
To o mnie śnij o mnie śnij
Kiedy zwykłe niepokoją cienie
I gdy gromy zatupią butnie
Kiedy wreszcie przyjdzie ukojenie
To o mnie śnij o mnie śnij

Moja prośba niewielka o sen
Kiedy jestem daleko od ciebie
Moja prośba niewielka o sen
Kiedy jestem daleko od ciebie

Kiedy mrozy rozkwitną na szybach
A w pokoju jest radość ognia
Kiedy cisza do snu ci przygrywa
To o mnie śnij o mnie śnij
Kiedy strachy przepędzone dawno
i łagodność falą cię uniesie,
kiedy trochę tęskno jest ci za mną,
to o mnie śnij, o mnie śnij

Moja prośba niewielka o sen
Kiedy jestem daleko od ciebie
Moja prośba niewielka o sen
Kiedy jestem daleko od ciebie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz