Co w duszy gra....

Teksty piosenek, filmy, muzyka, poezja śpiewana, mp3, wiersze, lirycznie, czasami smutno, czasami politycznie, a najczęściej o miłości, też o życiu, wędrowaniu, buncie, smutku, o radości, o porach roku, o cudach świata, o tęsknocie, o morzach i lądach, o wyspach odległych, o błądzeniu, mgle, deszczu, o burzy i tęczy na niebie...

czwartek, 29 września 2011

Konrad Materna - Prośba o...


Nie lękaj się, moje kochanie, nie lękaj,
gdziekolwiek będę, dla mnie graj.
Przed nikim, moje kochanie, nie klękaj,
przed nikim nie klękaj,
trwaj.

Nie lękaj się, muzyko moja, nie lękaj,
melodię wszystkim spragnionym jej daj.
Przed nikim, muzyko moja, nie klękaj,
przed nikim nie klękaj,
graj.

Nie lękaj się, mój Przyjacielu, nie lękaj,
wszystko, co możesz, z siebie daj.
Przed nikim, mój Przyjacielu, nie klękaj,
przed nikim nie klękaj,
trwaj.

Nie lękaj się, moja gitaro, nie lękaj,
pomiędzy dłońmi moimi trwaj.
Przed nikim, moja gitaro, nie pękaj,
przed nikim nie pękaj.
Graj...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz