Co w duszy gra....

Teksty piosenek, filmy, muzyka, poezja śpiewana, mp3, wiersze, lirycznie, czasami smutno, czasami politycznie, a najczęściej o miłości, też o życiu, wędrowaniu, buncie, smutku, o radości, o porach roku, o cudach świata, o tęsknocie, o morzach i lądach, o wyspach odległych, o błądzeniu, mgle, deszczu, o burzy i tęczy na niebie...

wtorek, 23 sierpnia 2011

Wanda Warska- Zabierz moje sukienki


Zabierz moje sukienki
Zabierz z szafy wełenki
Zabierz korale
Zabierz szale
Zabierz pamiętnik
Zabierz moje pomadki
Zabierz wszystko z szufladki
Zabierz moje buciki
Zabierz moje kolczyki
Zabierz moje pończochy
Zabierz chusteczkę w grochy
Zabierz krzesło i stolik
Zabierz cały pokoik
Zabierz saszetkę czarną
święty orderek z panną
Zabierz złoty łańcuszek
Zabierz biały kożuszek

Tylko mi nie zabieraj
siebie mi nie zabieraj
słońca mi nie zabieraj
a tak to ....

Zabierz, zabierz tę lampę
Zabierz tę szafę
Zabierz kanapę
Zostaw kanapę
Tak zostaw kanapę
Zostaw kanapę
Zostaw kanapę
Tak zostań
Zostaw kanapę

A jak masz już na tej kanapie siedzieć to:

Przynieś nowe sukienki
Przynieś najnowsze wełenki
Przynieś przynieś korale
A ja napiszę pamiętnik
Przynieś nowe pomadki
Włóż coś do tej szufladki
Kup mi nowe buciki,
kup mi złote kolczyki
kup mi złote kolczyki
kup mi złote kolczyki
Tylko pamiętaj,
żeby miały bardzo duże brylanciki

daj na da na na daj na...
kup mi złote kolczyki
kup mi złote kolczyki
tylko pamiętaj, żeby miały
bardzo duże brylanciki

Muzyka- Andrzej Kurylewicz Słowa- Wanda Warska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz