Co w duszy gra....

Teksty piosenek, filmy, muzyka, poezja śpiewana, mp3, wiersze, lirycznie, czasami smutno, czasami politycznie, a najczęściej o miłości, też o życiu, wędrowaniu, buncie, smutku, o radości, o porach roku, o cudach świata, o tęsknocie, o morzach i lądach, o wyspach odległych, o błądzeniu, mgle, deszczu, o burzy i tęczy na niebie...

wtorek, 23 sierpnia 2011

Ptaky - Zapałki marzeń


W ramionach lęku budzę się
Boso wychodzę w nocy czerń
Czy minął mój najlepszy czas
Leżę na trawie i pytam gwiazd

I jakikolwiek masz plan
I dokądkolwiek mnie pchasz

Ref.
Daj poczuć mi jeszcze raz dni
które tworzymy z cudownych chwil
Nie pozwól mi na żaden błąd
Dodaj mi wiary we własny los
Daj dotknąć mi jeszcze raz dni
które tworzymy z cudownych chwil
Nie pozwól mi na żaden błąd
Dodaj mi wiary we własny los
Daj dotknąć mi
Jeszcze raz dni
Cudownych chwil

W środku cyklonu jakbym stał
Pozorny spokój , bałagan w snach
Modlę się w ciszy o jakiś znak
Dotknij mnie proszę ten jeden raz

I jakikolwiek masz plan
I dokądkolwiek mnie pchasz

Ref.
Daj poczuć mi jeszcze raz dni
które tworzymy z cudownych chwil
Nie pozwól mi na żaden błąd
Dodaj mi wiary we własny los
Daj dotknąć mi jeszcze raz dni
które tworzymy z cudownych chwil
Nie pozwól mi na żaden błąd
Dodaj mi wiary we własny los
Daj dotknąć mi
Jeszcze raz dni
Cudownych chwil

zapałki marzeń gasi wiatr ... pudełku parę jeszcze mam...

muzyka Piotr Łukaszewski, słowa : Sebastian Makowski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz