Co w duszy gra....

Teksty piosenek, filmy, muzyka, poezja śpiewana, mp3, wiersze, lirycznie, czasami smutno, czasami politycznie, a najczęściej o miłości, też o życiu, wędrowaniu, buncie, smutku, o radości, o porach roku, o cudach świata, o tęsknocie, o morzach i lądach, o wyspach odległych, o błądzeniu, mgle, deszczu, o burzy i tęczy na niebie...

środa, 31 sierpnia 2011

Teresa Budzisz-Krzyżanowska - Nie jestem gotowa


Jeszcze nie jestem gotowa
Boli mnie brzuch i boli mnie głowa
A skoro tak boli to żyć się chce
Jeszcze jak proszę państwa żyć się chce

Ach kręcić się wiercić i wietrznie przeżuwać
I myśli na słowa przekuwać, przekuwać
I zawsze i wszystko i ciągle od nowa
Ach jeszcze nie jestem gotowa

Jeszcze nie jestem zabita do końca
Jeszcze wyciągam szyję do słońca
Jeszcze jest we mnie twarda sprężyna
Ach gadać i gadać i wszystko wspominać
Jakie to było po co to było
Ach co to ach co to co to było...?

Jeszcze nie jestem gotowa
Zimno mi w duszy pali mnie głowa
I dudnią uparte zawzięte te słowa
Jakie to było po co to było
Jakie to było po co to było
Jeszcze nie jestem gotowa
Jeszcze nie jestem gotowa

słowa Agnieszka Osiecka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz