Co w duszy gra....

Teksty piosenek, filmy, muzyka, poezja śpiewana, mp3, wiersze, lirycznie, czasami smutno, czasami politycznie, a najczęściej o miłości, też o życiu, wędrowaniu, buncie, smutku, o radości, o porach roku, o cudach świata, o tęsknocie, o morzach i lądach, o wyspach odległych, o błądzeniu, mgle, deszczu, o burzy i tęczy na niebie...

wtorek, 23 sierpnia 2011

Dom o zielonych progach - Miłość to jest muzyka


Miłość to jest muzyka,
którą słyszymy w snach
I ciągle nam umyka,
jak w polu wiatra
Miłość to jest muzyka,
każdy ją w sobie ma
Chcę żebyś mnie usłyszał -
choć jeden raz...

Może mnie spotkasz na koncercie w filharmonii,
gdy na estradzie Vivaldiego będę grała
Może mnie spotkasz zasłuchaną z różą w dłoni,
gdy bez uśmiechu będę sobie coś myślała
A spotkasz mnie bo tak spotyka się muzykę,
która już dawno w tobie jesta

Miłość to jest muzyka,
którą słyszymy w snach
To nic ,że czasem bywa,
jak gorzka łza
Miłość to jest muzyka,
każdy ja w sobie ma
Muzyka twego życia -
to może ja
Może...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz