Co w duszy gra....

Teksty piosenek, filmy, muzyka, poezja śpiewana, mp3, wiersze, lirycznie, czasami smutno, czasami politycznie, a najczęściej o miłości, też o życiu, wędrowaniu, buncie, smutku, o radości, o porach roku, o cudach świata, o tęsknocie, o morzach i lądach, o wyspach odległych, o błądzeniu, mgle, deszczu, o burzy i tęczy na niebie...

wtorek, 23 sierpnia 2011

Adrianna Biedrzyńska - Byłam


Ty jesteś, ja byłam
Ty żyjesz, ja żyłam
O szóstej tak szaro
Już stoją przed drzwiami
Domofon wciąż dzwoni, wciąż dzwoni...
Tuliłam go w dłoni
Chciałam ciebie osłonić
A ona tam stała, groziła, krzyczała, milczałam
Mówisz: nie płacz, nie płaczę
Mówisz: otwieraj, otwieram
Czy oni nie wiedzą?
Że czas ma dwa końce
I że człowiek śpi o tej porze
Tuliłam go w dłoni
Chciałam ciebie osłonić
A ona tam stała, groziła, krzyczała, milczałam
Mówisz: nie płacz, nie płaczę
Mówisz: zostaw, zostawiam
W tym tłumie znów się gubię
Znów biegnę do ciebie, biegnę do ciebie
Tuliłam go w dłoni
Chciałam ciebie osłonić
A ona tam stała, groziła, krzyczała, zabiła

muzyka Piotr Krakowski, słowa Sylwester Latkowski i Piotr Pytlakowski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz