Co w duszy gra....

Teksty piosenek, filmy, muzyka, poezja śpiewana, mp3, wiersze, lirycznie, czasami smutno, czasami politycznie, a najczęściej o miłości, też o życiu, wędrowaniu, buncie, smutku, o radości, o porach roku, o cudach świata, o tęsknocie, o morzach i lądach, o wyspach odległych, o błądzeniu, mgle, deszczu, o burzy i tęczy na niebie...

niedziela, 2 października 2011

Wstań przyjaciółko moja - Lubelska Federacja Bardów


Wstań przyjaciółko moja
Piękna moja
A przyjdź
Wstań przyjaciółko moja
Piękna moja
A przyjdź

Mijają pory roku
A tyś jest wiosenne kwiecie
Przy tobie nie ma mroku
Oto niosę pieśń po świecie

Wstań przyjaciółko moja
Piękna moja
A przyjdź
Wstań przyjaciółko moja
Piękna moja
A przyjdź

A tyś zamorska jabłoń
Będę sławił twe owoce
Nie pragnę nic ponadto
Jak zawłaszczyć twoje noce

Wstań przyjaciółko moja
Piękna moja
A przyjdź
Wstań przyjaciółko moja
Piękna moja
A przyjdź

Gdyś ty podniebną skałą
Rośnie moje uniesienie
Gdyś górską ty kaskadą
Coraz większe me pragnienie

Wstań przyjaciółko moja
Piękna moja
A przyjdź
Wstań przyjaciółko moja
Piękna moja
A przyjdź

Wstań przyjaciółko moja
Piękna moja
A przyjdź...

muzyka i słowa Jan Kondrak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz