Co w duszy gra....

Teksty piosenek, filmy, muzyka, poezja śpiewana, mp3, wiersze, lirycznie, czasami smutno, czasami politycznie, a najczęściej o miłości, też o życiu, wędrowaniu, buncie, smutku, o radości, o porach roku, o cudach świata, o tęsknocie, o morzach i lądach, o wyspach odległych, o błądzeniu, mgle, deszczu, o burzy i tęczy na niebie...

czwartek, 13 października 2011

Edyta Geppert - Już nigdy


Patrzę na Twoją fotografię,
którą dziś przysłałeś mi
i wypowiedzieć nie potrafię
męki tych ostatnich dni
Dziś przebolałam już
wszystko zapomniałam już
wszystko zrozumiałam
i wiem.
Już nigdy
nie usłyszę kochanych Twych słów
już nigdy
do swych ust nie przytulę Cię znów
na zawsze
pozostaną dni smutku, dni mąk
nie oplecie pieszczotą mnie w krąg
płomień Twych rąk
już nigdy .
Już nigdy
jak okrutnie dwa słowa te brzmią
już nigdy
nie zobaczę Twych oczu za mgłą
odszedłeś
jakże trudno pogodzić się z tem ,
że nie wrócisz ni nocą ni dniem
myślą ni snem
już nigdy.
Czy warto samym żyć wspomnieniem
echem Twych najdroższych słów
byłeś mi wszystkim jesteś cieniem
tego co nie wróci już ,
żegnaj ukochany mój
i niezapomniany mój
sercem miłowany mój śnie.
Już nigdy
nie usłyszę kochanych Twych słów
już nigdy
do swych ust nie przytulę Cię znów
na zawsze pozostaną dni
smutku i mąk
nie oplecie pieszczotą mnie w krąg
płomień Twych rąk
już nigdy.
Już nigdy
jak okrutnie dwa słowa te brzmią
już nigdy
nie zobaczę Twych oczu za mgłą
odszedłeś ,
jakże trudno pogodzić się z tem ,
że nie wrócisz ni nocą ni dniem
myślą ni snem
już nigdy.
Odszedłeś ,
jakże trudno pogodzić się z tem ,
że nie wrócisz ni nocą ni dniem
myślą ni snem
już nigdy...
nocą ni dniem
myślą ni snem
już nigdy...

słowa Andrzej Włast , muzyka Jerzy Petersburski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz