Co w duszy gra....

Teksty piosenek, filmy, muzyka, poezja śpiewana, mp3, wiersze, lirycznie, czasami smutno, czasami politycznie, a najczęściej o miłości, też o życiu, wędrowaniu, buncie, smutku, o radości, o porach roku, o cudach świata, o tęsknocie, o morzach i lądach, o wyspach odległych, o błądzeniu, mgle, deszczu, o burzy i tęczy na niebie...

niedziela, 30 października 2011

Dzidka Muzolf - Jesteś za daleko


Jesteś za daleko spóźniony pociąg
Nic tu nie jest winien
Stoję już nie czekam zapomnę
O tym kiedy znowu przyjdziesz
Wiele tak wiele czuję
I tak niewiele mam do powiedzenia
Stoję za murem gołębi wiatr powiał
Serce mi przemienia
Gołębi wiatr powiał
Gołębi wiatr powiał

Tysiąc dróg a każda mówi - byłeś
A jeszcze jesteś każdą chwilą ciszy
I gdy ręce drżące składam do modlitwy
I gdy deszcz mi smutne, smutne wiersze pisze
Bo tysiąc dróg a każda mówi – byłeś
A jeszcze jesteś każdą chwilą ciszy
I gdy ręce drżące składam do modlitwy
I gdy deszcz mi smutne, smutne wiersze pisze

Jesteś za daleko spóźniony pociąg
Nic tu nie jest winien
Stoję już nie czekam zapomnę
O tym kiedy znowu przyjdziesz
Wiele tak wiele czuję
I tak niewiele mam do powiedzenia
Stoję za murem gołębia trwoga
Serce mi przemienia
Gołębia trwoga
Gołębia trwoga

Tysiąc dróg a każda mówi - byłeś
A jeszcze jesteś każdą chwilą ciszy
I gdy ręce drżące składam do modlitwy
I gdy deszcz mi smutne, smutne wiersze pisze
Bo tysiąc dróg a każda mówi – byłeś
A jeszcze jesteś każdą chwilą ciszy
I gdy ręce drżące składam do modlitwy
I gdy deszcz mi smutne, smutne wiersze pisze

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz