Co w duszy gra....

Teksty piosenek, filmy, muzyka, poezja śpiewana, mp3, wiersze, lirycznie, czasami smutno, czasami politycznie, a najczęściej o miłości, też o życiu, wędrowaniu, buncie, smutku, o radości, o porach roku, o cudach świata, o tęsknocie, o morzach i lądach, o wyspach odległych, o błądzeniu, mgle, deszczu, o burzy i tęczy na niebie...

środa, 19 października 2011

Jedynie Ty - Marek Bieńkowski


Kochaj mnie, tak jak kochasz
jedynie Ty,
dobrze mi z tą miłością.
Kochaj mnie, tak jak kochasz
jedynie Ty,
ocal mnie namiętnością.

Gdy jesień mimozą zaczęta,
gdy bzy kwitną pachnące,
gdy kasztan w biel otulony,
gdy oczy miłością krzyczące.

Kochaj mnie, tak jak kochasz
jedynie Ty
przytul ramieniem gorącym.
Kochaj mnie, tak jak kochasz
jedynie Ty,
okryj sercem pragnącym.

Gdy w parku zieleni się trawa,
gdy w rzece lód głucho pęka,
gdy w nocy zakwita paproć,
gdy w ręce drży druga ręka.

Kochaj mnie, tak jak kochasz
jedynie Ty,
gorącym sercem, z czułością.
Kochaj mnie tak jak kochasz,
jedynie Ty,
dobrze mi z tą miłością.
dobrze mi z tą miłością.
Kochaj mnie.

słowa Jacek Goryński, muzyka Marek Bieńkowski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz