Co w duszy gra....

Teksty piosenek, filmy, muzyka, poezja śpiewana, mp3, wiersze, lirycznie, czasami smutno, czasami politycznie, a najczęściej o miłości, też o życiu, wędrowaniu, buncie, smutku, o radości, o porach roku, o cudach świata, o tęsknocie, o morzach i lądach, o wyspach odległych, o błądzeniu, mgle, deszczu, o burzy i tęczy na niebie...

niedziela, 16 października 2011

Maanam - Złote tango, złoty deszcz


Patrzeć prosto w Twoje oczy
To jak patrzeć prosto w słońce
Spada z nieba chmura złota
Kiedy tango z Tobą tańczę

Nie wypuszczaj mnie z Twych ramion
Tylko z tobą mogę być
Złote tango złote tango
Złote tango w nocy lśni
Całuj całuj mnie kochany
Całuj aż do pierwszej krwi
Złote tango złote tango
Tylko ja i ty

Mów mi tylko o miłości
Dobrze mi tak dobrze mi
Ściśnij serce aż do bólu
Ściśnij aż do pierwszej krwi

Nie wypuszczaj mnie z Twych ramion
Tylko z tobą mogę być
Złote tango złote tango
Złote tango w nocy lśni
Całuj całuj mnie kochany
Całuj aż do pierwszej krwi
Złote tango złote tango
Tylko ja i ty

Patrzeć prosto w Twoje oczy
To jak patrzeć prosto w słońce
Spada z nieba deszcz złoty
Kiedy tango z Tobą tańczę

Nie wypuszczaj mnie z Twych ramion
Tylko z tobą mogę być
Złote tango złote tango
Złote tango w nocy lśni
Całuj całuj mnie kochany
Całuj aż do pierwszej krwi
Złote tango złote tango
Tylko ja i ty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz