Co w duszy gra....

Teksty piosenek, filmy, muzyka, poezja śpiewana, mp3, wiersze, lirycznie, czasami smutno, czasami politycznie, a najczęściej o miłości, też o życiu, wędrowaniu, buncie, smutku, o radości, o porach roku, o cudach świata, o tęsknocie, o morzach i lądach, o wyspach odległych, o błądzeniu, mgle, deszczu, o burzy i tęczy na niebie...

niedziela, 23 października 2011

Edyta Geppert - Za inna


Dziś gdy przychodzą mi do głowy
Czereśnie w torbach papierowych
Gdy nie oglądam się na mamo
Tylko jedno jest wciąż tak samo

Zawsze byłam za inna
Za duża za dziecinna
Za bogata za biedna
Za wesoła za rzewna
Za wysoka za niska
Za daleka za bliska

Dziś gdy nie czekam już na gości
Gdy trudno już ufać miłości
Dziś kiedy jestem już sierotą
I kiedy wracać nie mam dokąd

Ciągle jestem za inna
Za obca za rodzinna
Za cicha i za głośna
Za miła za nieznośna
Za grzeszna i za święta
Za zwykła za od święta

Ciągle jestem za inna
Za niewinna za winna
Za młoda i za stara
Za barwna i za szara
Za wesoła za smutna
Za z New Yorku za z Kutna

Płynie życie mija czas
A ja ciągle nie w sam raz

słowa Grażyna Szałkowska, muzyka Seweryn Krajewski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz