Co w duszy gra....

Teksty piosenek, filmy, muzyka, poezja śpiewana, mp3, wiersze, lirycznie, czasami smutno, czasami politycznie, a najczęściej o miłości, też o życiu, wędrowaniu, buncie, smutku, o radości, o porach roku, o cudach świata, o tęsknocie, o morzach i lądach, o wyspach odległych, o błądzeniu, mgle, deszczu, o burzy i tęczy na niebie...

czwartek, 29 marca 2012

Łucja Prus i Zdzisław Nikodem - Nie całuj tak mocno


ONA
Nie całuj tak mocno bo to nie przystoi
ON
A ty mi tak słodkich jako usta twoje
Jako usta twoje
Dziewczyno, dziewczyno coś ty mi zadała
Czyś mnie odmieniła czy zaczarowała
Czyś mnie odmieniła czy zaczarowała
ONA
Łaska boska dla mnie twoje zaślepienie
ON
Nie umknie już przede mną
Gdy się już ożenię, gdy się już ożenię

Ku ku słyszysz
ONA
To zazula kuka
ON
Będę z jej kukania wróżby dla nasz szukał
Wróżby dla nas szukał
Powiedz mi zazulu, zazulu nieboże
Ile z tą panną będziem żyli w parze
Ile z tą panną będziem żyli w parze

Kuka nieustannie wróżąc długie zdrowie
ONA
Jak zazuli wypłać zawsze prawdę powie
ON
Kiedy tak zazulu kukasz wnet od nowa
Ilu w naszym stadle synów się dochowam

Dwunastu chłopaków z jedną ślubną żoną
Słyszałaś waćpanno co mi wywróżono
Co mi wywróżono
ONA
Nawet nie słyszałam o co waćpan pyta
ON
To może powtórzyć
ONA
Nie trzeba i kwita, nie trzeba i kwita
ON
Moja ty najmilsza wezmę ciebie wiosną
A za lat dwanaście zostanę starostą
Zostanę starostą
Dziewczyno, dziewczyno coś ty mi zadała
Czyś mnie odmieniła czy zaczarowała
Czyś mnie odmieniła czy zaczarowała

z musicalu "Pan Zagłoba"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz