Co w duszy gra....

Teksty piosenek, filmy, muzyka, poezja śpiewana, mp3, wiersze, lirycznie, czasami smutno, czasami politycznie, a najczęściej o miłości, też o życiu, wędrowaniu, buncie, smutku, o radości, o porach roku, o cudach świata, o tęsknocie, o morzach i lądach, o wyspach odległych, o błądzeniu, mgle, deszczu, o burzy i tęczy na niebie...

sobota, 3 marca 2012

Pod Budą - Wywiad na pierwszą stronę


Do wieczora to ja chyba się nie zmienię
i pojutrze pewnie będę taka sama
ale czy to jakieś w końcu ma znaczenie proszę pana
Kiedy siedzi się nad rzeką sino złotą
albo patrzy hen na niebo w chmur powodzi
to się wie że tak naprawdę tylko o to o to chodzi
Dla mnie ważne jest tutaj i teraz
stół przy którym jadamy śniadanie
moja córka gdy oczy przeciera
i piosenka co po nas zostanie
Niech się inni spierają do nocy
co ma nosić na głowie nasz orzeł
ja mam swoje zwyczajne kłopoty panie redaktorze
Pan mnie pyta o nagrania i podróże
i na przyszłość jakie u mnie jeszcze plany
a naprawdę to graniczy chyba z cudem że śpiewamy
Może w mroku jupitery kiedyś błysną
i podniosą się z chodnika słabe pieśni
nad błękitno kryształową stanę Wisła
mówiąc nie śnij
Dla mnie...

słowa i muzyka Andrzej Sikorowski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz