Co w duszy gra....

Teksty piosenek, filmy, muzyka, poezja śpiewana, mp3, wiersze, lirycznie, czasami smutno, czasami politycznie, a najczęściej o miłości, też o życiu, wędrowaniu, buncie, smutku, o radości, o porach roku, o cudach świata, o tęsknocie, o morzach i lądach, o wyspach odległych, o błądzeniu, mgle, deszczu, o burzy i tęczy na niebie...

niedziela, 11 marca 2012

Bogusław Mec - Dziennik mej podróży


Byłem tam gdzie chciałem być
Miałem to co chciałem mieć
Czułem jak pulsuje krew
Spełnił się mój życia sen

Ref.
Dziennik mej podróży
Na pamięć dzisiaj znam
Lecz jest w nim jeszcze kilka stron
Chciałbym je zapełnić
I w podróż ruszyć znów
Warto wciąż uczyć się od życia

Żyłem tak by godnie żyć
Nie ma nic bym poczuł wstyd
Dzisiaj wiem spełniłem się
Ale wciąż świat kręci mnie

Ref.
Dziennik mej podróży ...

Kiedy spytasz mnie
Czy z życia cieszę się
Powiem ci że tak i jeszcze coś
Że więcej chcę
Chociaż rad nie będzie nikt
Cały czas los uczy mnie
Dobrze wiem wciąż mi się chce
Tyle wciąż przede mną jest

Ref.
Dziennik mej podróży...

Dzisiaj Bogusław Mec odszedł w wieku 65 lat ....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz