Co w duszy gra....

Teksty piosenek, filmy, muzyka, poezja śpiewana, mp3, wiersze, lirycznie, czasami smutno, czasami politycznie, a najczęściej o miłości, też o życiu, wędrowaniu, buncie, smutku, o radości, o porach roku, o cudach świata, o tęsknocie, o morzach i lądach, o wyspach odległych, o błądzeniu, mgle, deszczu, o burzy i tęczy na niebie...

czwartek, 15 marca 2012

Barbara Dziekan - "Ja mogę się śmiać"


Proszę bardzo ja mogę się śmiać
A ty baw się i brawo mi bij
Proszę bardzo wypiję do dna
A ty kpij
Proszę bardzo ja mogę vabank
Stawiam wszystko a ty mosty pal
Proszę bardzo bez łez i bez granic
Będzie bal

Ja mogę się śmiać czemu nie
Mnie stać nawet teraz na śmiech
Znam sztuczki na bis i wiem co mam grać
Proszę bardzo ja mogę się śmiać
Ja mogę się śmiać nawet dziś
Mnie nie stać kochany na łzy
Nie liczy się już ni świętość ni grzech
Zobacz oczy zalewa mi śmiech

Proszę bardzo ja nie wiem co ból
A ty ciesz się że nawet na dnie
Proszę bardzo ja błazen ty król czemu nie
Proszę bardzo zatańczę jak chcesz
A ty szczęścia z innymi mi życz
Proszę bardzo jaw tańczę się w śmiech
A ty idź

Ja mogę się śmiać czemu nie
Mnie stać nawet teraz na śmiech
Znam sztuczki na bis i wiem co mam grać
Proszę bardzo ja mogę się śmiać

Ja mogę się śmiać nawet dziś
Mnie nie stać kochany na łzy
Ja mogę się śmiać

słowa: Grażyna Orlińska, muzyka: Ryszard Szeremeta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz