Co w duszy gra....

Teksty piosenek, filmy, muzyka, poezja śpiewana, mp3, wiersze, lirycznie, czasami smutno, czasami politycznie, a najczęściej o miłości, też o życiu, wędrowaniu, buncie, smutku, o radości, o porach roku, o cudach świata, o tęsknocie, o morzach i lądach, o wyspach odległych, o błądzeniu, mgle, deszczu, o burzy i tęczy na niebie...

niedziela, 25 marca 2012

Muszla - Jerzy Połomski


Ciebie jedną tylko mam
I tylko ciebie nie mam
Między nami siedem bram
I cała wielka ziemia

Ciebie jedną tylko mam
I ciebie mi nie dali
W bujnym świecie jestem sam
I słońce oczy pali

Ciebie jedną tylko mam
I tylko ty nie moja
chcesz to serce moje złam
Zostanie jeszcze zbroja

Puste serce pójdzie w dal
Mieszkanie twoje dawne
W środku tylko cień i żal
Jak echo niepoprawne

Ciebie jedną tylko mam
I tylko ciebie nie mam
Między nami siedem bram
I cała wielka ziemia

W pustej muszli szumią morza
Które kiedyś były
W pustej piersi płonie pożar
Lasów co się śniły

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz