Co w duszy gra....

Teksty piosenek, filmy, muzyka, poezja śpiewana, mp3, wiersze, lirycznie, czasami smutno, czasami politycznie, a najczęściej o miłości, też o życiu, wędrowaniu, buncie, smutku, o radości, o porach roku, o cudach świata, o tęsknocie, o morzach i lądach, o wyspach odległych, o błądzeniu, mgle, deszczu, o burzy i tęczy na niebie...

niedziela, 1 stycznia 2012

Zakochany Pierrot - Radiowe Nutki


Był raz Pierrot taki smutny pajacyk aż żal,
żal, bo Pierrot mieszkał sam w wielkim sklepie wśród lal,
sam, ciągle sam, choć gitarę miał i na niej grał
ach, ten Pierrot, laleczce Fleur swoje serce dał...

Prawda to? Prawda, lecz:
Ktoś Fleur z półki zdjął
Sam jak palec jest pajac Pierrot

Fleur, miła Fleur,
powiedz gdzie się podziałaś ah gdzie?
Fleur, moja Fleur, ja o Tobie wciąż marzę i śnię...
Fleur, moja Fleur,
zły czarownik cię porwał, czy smok?
Fleur, moja Fleur,
dzień bez Ciebie to cały rok...

Prawda to? Prawda; lecz:
Choć zabawek sto,
sam jak palec jest pajac Pierrot

Nie płacz Pierrot
ja ukoję Twój smutek i żal,
choć mój Pierrot, pojedziemy na bal moich lal
ciesz się Pierrot, tam wśród nich spotkasz tę lalkę swą
śmiej, się Pierrot, będziesz tańczyć z nią, tylko z nią

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz