Co w duszy gra....

Teksty piosenek, filmy, muzyka, poezja śpiewana, mp3, wiersze, lirycznie, czasami smutno, czasami politycznie, a najczęściej o miłości, też o życiu, wędrowaniu, buncie, smutku, o radości, o porach roku, o cudach świata, o tęsknocie, o morzach i lądach, o wyspach odległych, o błądzeniu, mgle, deszczu, o burzy i tęczy na niebie...

sobota, 7 stycznia 2012

Mieczysław Święcicki - Kto mi samotność osłodzi


Serce spowiła tęsknota
Pierzchły urocze moje sny
Nie powróci już chwila ta złota
Pozostaną wspomnienia i łzy
Jak drzewo wichurą targane
Nie ma siły i łamie się już
Tak me serce tęsknotą nękane
Traci siły wśród życiowych burz

Kto mi samotność osłodzi
Kto mi utuli moje łzy
Kto mi moje cierpienia nagrodzi
Kto tęczowe powróci mi sny
Przyjdź a burze ucichną szalone
Przyjdź a wiosna owionie znów mnie
I uleczysz me serce zranione
Przyjdź kochana czarowny mój śnie
Ty mi uleczysz me serce zranione
Przyjdź kochana czarowny mój śnie

Romanse Wertyńskiego z płyty Żółty Anioł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz