Co w duszy gra....

Teksty piosenek, filmy, muzyka, poezja śpiewana, mp3, wiersze, lirycznie, czasami smutno, czasami politycznie, a najczęściej o miłości, też o życiu, wędrowaniu, buncie, smutku, o radości, o porach roku, o cudach świata, o tęsknocie, o morzach i lądach, o wyspach odległych, o błądzeniu, mgle, deszczu, o burzy i tęczy na niebie...

czwartek, 5 stycznia 2012

Joanna Rawik - Nie z każdej mąki będzie chleb


Nie pamiętam-jak, nie pamiętam-gdzie
Nie pamiętam
Zapytałam-chcesz? powiedziałeś-chcę
Usta, ręce
Jedna noc, druga noc, trzecia noc
Coś mówiłeś, ja mówiłam coś
Przez trzy dni wychodziłam tylko do sklepu
I staraliśmy się z tego szczęście ulepić...

Refren:
Nie z każdej mąki będzie chleb
Z każdego jabłka wino
Z każdego pola dziki step
Z każdego flirtu miłość
Nie każdy pocałunek chce
Drugiego pocałunku
Bywają bez wieczoru dnie
I drogi bez kierunku

Co jest przed nami-dzień czy rok
Ratunek, czy urwisko
Najbliższy nocy mrok, najbliższy nocy mrok
To wszystko

Nie z każdej mąki będzie chleb
Kto wie, co się wydarzy
Dopóki jesteś, jeszcze jest marzenie-trzeba marzyć

Może to nie ja, może to nie Ty
Nie pamiętam
Były jakieś łzy, były jakieś sny
Usta, ręce
Była noc, potem noc, jeszcze noc
Coś milczałeś, ja milczałam coś
Przez trzy dni czas nam się spalał, spalał jak świeca
I tak baliśmy się w nich nic nie obiecać...

Refren:
Nie z każdej mąki będzie chleb
Z każdego jabłka wino
Z każdego pola dziki step
Z każdego flirtu miłość
Nie każdy pocałunek chce
Drugiego pocałunku
Bywają bez wieczoru dnie
I drogi bez kierunku

Co jest przed nami-dzień czy rok
Ratunek, czy urwisko
Najbliższy nocy mrok, najbliższy nocy mrok
To wszystko

Nie z każdej mąki będzie chleb
Kto wie, co się wydarzy
Dopóki jesteś, jeszcze jest marzenie-trzeba marzyć

słowa Jan Zalewski, muzyka Jerzy Abratowski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz