Co w duszy gra....

Teksty piosenek, filmy, muzyka, poezja śpiewana, mp3, wiersze, lirycznie, czasami smutno, czasami politycznie, a najczęściej o miłości, też o życiu, wędrowaniu, buncie, smutku, o radości, o porach roku, o cudach świata, o tęsknocie, o morzach i lądach, o wyspach odległych, o błądzeniu, mgle, deszczu, o burzy i tęczy na niebie...

sobota, 7 stycznia 2012

Jarosław Wasik - Po prostu pragnę


Kiedy dotykam Cię potajemnie
nic nie zostaje ze mnie
ze mnie

Zakłuło, zabolało
jak zwykle się połamało
Serce
od pragnień że nie zgadniesz
w roztargnieniach przepadłem
nie odpowiadam za wiersze napisane przeze mnie
najśmielsze
ja po prostu pragnę
po prostu
nie jak popadnie

Kiedy dotykam Cię potajemnie
nic nie zostaje ze mnie
język przygryzam, przygryzam w ćwierć słowa
by jak wtedy nie zwariować

Kiedy dotykam Cię potajemnie
nic nie zostaje ze mnie
język przygryzam, przygryzam w ćwierć słowa
by jak wtedy nie zwariować

W głowach zaświtało
jak zwykle Twych ust za mało
Świt
Od mignięć że bolą oczy
a Ty za często pytasz
czy odpowiadam za gesty
przyciszane pościeli
szelesty
ja po prostu pragnę
po prostu
nie jak popadnie

Kiedy dotykam Cię potajemnie
nic nie zostaje ze mnie
język przygryzam, przygryzam w ćwierć słowa
by jak wtedy nie zwariować

Kiedy dotykam Cię potajemnie
nic nie zostaje ze mnie
język przygryzam, przygryzam w ćwierć słowa
by jak wtedy nie zwariować

Kiedy dotykam Cię potajemnie
nic nie zostaje ze mnie
język przygryzam, przygryzam w ćwierć słowa
by jak wtedy nie zwariować

słowa Jarosław Wasik, muzyka P. Dampe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz