Co w duszy gra....

Teksty piosenek, filmy, muzyka, poezja śpiewana, mp3, wiersze, lirycznie, czasami smutno, czasami politycznie, a najczęściej o miłości, też o życiu, wędrowaniu, buncie, smutku, o radości, o porach roku, o cudach świata, o tęsknocie, o morzach i lądach, o wyspach odległych, o błądzeniu, mgle, deszczu, o burzy i tęczy na niebie...

niedziela, 1 stycznia 2012

Andre Ochodlo - Wtedy wrócą moje pieśni


Jak cichutko tu, jak milczy świat,
Moje pieśni zabił kat.
Już nie śpiewam ani gram
Biedna moja muza śpi
Słyszę tylko armat huk
Albo twardych butów stuk
I bombowca nagły szum

Zum, zum, zum
Mru, mru, mru

Słyszę tylko płaczu chór
Choć wokoło gruby mur
Wszędzie nędza noc i głód
I okropny w sercu chłód
W dali słychać matki szloch
Po jej synku został proch
Ona dźwiga w piekle tym
Pudełeczko z dzieckiem swym
Panna młoda sama śpi
Męża jej zagryzły psy
W środku nocy wziął go wróg
Nawet nie zapłakał róg
Płaczą pola płacze świat
Po człowieku który padł
Tylko czarny wicher dmie
Tylko szatan śmieje się

Ja wierzę że nadejdzie dzień
Gdy zamilknie armat huk
Wtedy wrócą moje pieśni
Moją muzę zbudzi Bóg.

słowa Agnieszka Osiecka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz