Co w duszy gra....

Teksty piosenek, filmy, muzyka, poezja śpiewana, mp3, wiersze, lirycznie, czasami smutno, czasami politycznie, a najczęściej o miłości, też o życiu, wędrowaniu, buncie, smutku, o radości, o porach roku, o cudach świata, o tęsknocie, o morzach i lądach, o wyspach odległych, o błądzeniu, mgle, deszczu, o burzy i tęczy na niebie...

wtorek, 3 stycznia 2012

Nie poznaję siebie - Krystyna Tkacz


To było tak, spojrzałam w lustro
Spojrzałam nagle na twarz
Nie moja twarz zmieniona twarz
I oczom dziwię się i ustom

Zwyczajne lustro w zwykłych ramach
A ja niezwykła nie ta sama
Nie poznaję siebie wiesz nie poznaję
Jakaś inna dziwna sobie się wydaję

Spoglądam w lustro a widzę jak we śnie
Nie mnie, nie mnie, nie mnie
Nie poznaję siebie wiesz i tak się sobie dziwię
Jaka jestem nie rozumiem nic właściwie
Czy ładna czy brzydka czy dobra czy zła
I czy to ja czy nie ja

To było tak spotkałam ciebie spotkałam nagle
A tu masz od dawna znam cię ty mnie znasz
A co się stało sama nie wiem
Tłumaczę sobie nadaremnie, że
Coś wstąpiło nagle we mnie

Nie poznaję siebie wiesz nie poznaję
Jakaś inna, inna sobie się wydaję

Spoglądam w lustro a widzę jak we śnie
Nie mnie, nie mnie, nie mnie
Nie poznaję siebie wiesz i tak się sobie dziwię
Jaka jestem nie rozumiem nic właściwie
Czy ładna czy brzydka czy dobra czy zła
I czy to ja czy nie ja

To było tak spojrzałam nagle w oczy twoje wiesz
I zrozumiałam że w nich też nie jestem taka jak naprawdę
A może tyś oczami skłamał to może ja nie ja sama
Nie poznaję siebie wiesz nie poznaję
Jakaś inna, inna sobie się wydaję
Dlaczego widzę na oczu twoich dnie
Nie mnie nie mnie nie mnie

Nie poznaję siebie lecz już wcale się nie dziwię
Wszystko jedno wszystko jedno jest właściwie
Czy ładna czy brzydka czy dobra czy zła
To jestem ja wiem to ja

Słowa Joanna Kulmowa muzyka Jerzy Wasowski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz