Co w duszy gra....

Teksty piosenek, filmy, muzyka, poezja śpiewana, mp3, wiersze, lirycznie, czasami smutno, czasami politycznie, a najczęściej o miłości, też o życiu, wędrowaniu, buncie, smutku, o radości, o porach roku, o cudach świata, o tęsknocie, o morzach i lądach, o wyspach odległych, o błądzeniu, mgle, deszczu, o burzy i tęczy na niebie...

wtorek, 10 kwietnia 2012

My mamy kota - słowa Agnieszka Osiecka


Jedne mają kota na punkcie wczasów
W piątek czy świątek hejże do lasu.
Inne mają kota na punkcie panów
W piątek czy świątek ruszają na łów.
W piątek świątek ruszają na łów.

A ja mam kota na punkcie kota
I co sobota dręczę go.
Bo ja mam kota na punkcie kota
To jest robota ho, ho, ho

Jedni mają kota na punkcie działań
Dusza w nich płonie, serce w nich pała.
Inni mają kota na punkcie spania
I śpią wytrwale nawet przy paniach.
Drzemią sobie nawet przy paniach.

A ja mam kota na punkcie kota
I co sobota dręczę go.
Bo ja mam kota na punkcie kota
To jest robota ho, ho, ho

Ja mojego kota polecam grzecznie
Bo tamte wszystkie nie są bezpieczne.
Bo prędzej czy później świat je porzuci
I razem ze mną piosnkę zanuci.
Razem ze mną piosnkę zanuci.

My mamy kota na punkcie kota
I co sobota dręczym go.
My mamy kota na punkcie kota
To jest robota ho, ho, ho

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz