Co w duszy gra....

Teksty piosenek, filmy, muzyka, poezja śpiewana, mp3, wiersze, lirycznie, czasami smutno, czasami politycznie, a najczęściej o miłości, też o życiu, wędrowaniu, buncie, smutku, o radości, o porach roku, o cudach świata, o tęsknocie, o morzach i lądach, o wyspach odległych, o błądzeniu, mgle, deszczu, o burzy i tęczy na niebie...

piątek, 13 kwietnia 2012

Dagmara Korona - Dobrze że kołysanka


Dobrze, kochanie, że jestes...
Dobrze, kochanie, że cię mam...

Dobrze, że zaraz będziesz spać
dobrze, że rano wcześnie wstaniesz
dobrze, że będzie rozrabianie (aaaa)

Dobrze, kochanie, że jestes...
Dobrze, kochanie, że cię mam...

Dobrze, ze oczka już zmęczone
bo dom odpocząć pilnie musi
Dobrze, że leżysz na podusi (aaaa)

Dobrze, kochanie, że jestes...
Dobrze, kochanie, że cię mam...

Dobrze, że zaraz będziesz spać
dobrze, że nam się jeszcze nie chce
dobrze, że budzik wolno drepce
dobrze, że rośniesz, że jesteś
coraz jaśniejszym słoneczkiem

Dobrze, kochanie, że jestes...
Dobrze, kochanie, że cię mam...

Dobrze, kochanie, że jestes...
Dobrze, kochanie, że cię mam... (aaa)

słowa Ewa Andrzejewska, muzyka Krzysztof Mroziński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz