Co w duszy gra....

Teksty piosenek, filmy, muzyka, poezja śpiewana, mp3, wiersze, lirycznie, czasami smutno, czasami politycznie, a najczęściej o miłości, też o życiu, wędrowaniu, buncie, smutku, o radości, o porach roku, o cudach świata, o tęsknocie, o morzach i lądach, o wyspach odległych, o błądzeniu, mgle, deszczu, o burzy i tęczy na niebie...

piątek, 6 kwietnia 2012

David Sypniewski - Powiedział mi że nie jest tylko Bogiem


Powiedział mi że nie jest tylko Bogiem
Powiedział mi że nie jest tylko
Ciemnością między gwiazdami
Jest także piaskiem i szkłem
Zdziwiłem się jest ich strukturą
Pragnieniem elektrona przez proton
Poprosił mnie abym wybudował dom z oknami

Powiedział mi że nie jest tylko anielskim światłem
Jest także gąsienicą i liściem
Wątpiłem
Jest ich współistnieniem
Wypatrywaniem przyczyny przez skutek
Poprosił mnie abym zasadził kwiaty z płatkami

Powiedział mi że nie jest tylko lustrzanymi kulami
Jest także obrazem i zdjęciem
Podnosiłem brew
Jest ich trwaniem tęsknotą koloru do dźwięku
Poprosił mnie abym zaśpiewał kołysankę ze snem

Powiedział mi że nie jest tylko matowymi kryształami
Jest także lawą i morzem
Przymykałem oczy
Jest ich parą pocałunkiem planet w postaci grawitacji
Poprosił mnie abym napisał za niego list z papieru

Powiedział mi że nie jest tylko jedynym rodzicem
Jest także nią i wtedy mu uwierzyłem
Jest cieniem jej duszy
Nieobecnym spojrzeniem zakochanych
Poprosił mnie abym tak nie drżał z emocji

Powiedział mi że nie jest tylko wszechobecną miłością
Jest także mną, roześmiałem się
Jest inhalacją mojego umysłu
Sensem i spełnieniem pragnienia
Poprosił mnie abym go ze zrozumieniem pobłogosławił

Zero trzeci zero drugi dwutysięczny
Trzynasta trzydzieści , Warszawa, mieszkanie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz