Co w duszy gra....

Teksty piosenek, filmy, muzyka, poezja śpiewana, mp3, wiersze, lirycznie, czasami smutno, czasami politycznie, a najczęściej o miłości, też o życiu, wędrowaniu, buncie, smutku, o radości, o porach roku, o cudach świata, o tęsknocie, o morzach i lądach, o wyspach odległych, o błądzeniu, mgle, deszczu, o burzy i tęczy na niebie...

środa, 18 kwietnia 2012

Dagmara Korona - Dzień Dobry


Dzień dobry
wracasz do mnie
po całonocnej włóczędze
z głową wysoko w gwiazdach
w gwiazdach, w gwiazdach
kłaczki porannej mgły
masz jeszcze na marynarce
na przeprosiny dziś
jak zawsze.

Dasz mi kamyki księżycowe
ze śmiechem z włosów wytrzęsiesz
liście jak zawsze bukowe
liście jak zawsze bukowe

Dzień dobry
wracasz do mnie
po całonocnej włóczędze
z głową jak zawsze
w gwiazdach, w gwiazdach
mój lęk o ciebie
aż do świtu
pokój ołowiem wypełniał
a ty tak ładnie teraz powiesz
przecież nie stało się nic

Dasz mi kamyki księżycowe
ze śmiechem z włosów wytrzęsiesz
liście jak zawsze bukowe
liście jak zawsze bukowe

Dzień dobry
wracasz do mnie
no coc znow wracasz do mnie
Dzien dobry, dzien dobry

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz