Co w duszy gra....

Teksty piosenek, filmy, muzyka, poezja śpiewana, mp3, wiersze, lirycznie, czasami smutno, czasami politycznie, a najczęściej o miłości, też o życiu, wędrowaniu, buncie, smutku, o radości, o porach roku, o cudach świata, o tęsknocie, o morzach i lądach, o wyspach odległych, o błądzeniu, mgle, deszczu, o burzy i tęczy na niebie...

sobota, 3 grudnia 2011

Płoń moja gwiazdo - Hanna Banaszak


Płoń moja gwiazdo, gwiazdo wysoka
Kiedy odejdę zapłaczesz w mrokach
Osierocona czarnymi łzami
Bo nikt już na ciebie nie spojrzy
Moimi oczami
Bo nikt już na ciebie nie spojrzy
Moimi oczami

Płoń moja gwiazdo w oczy me prosto
Wybrana jasna najczulsza siostro
Tyś nieśmiertelna a ja przeminę
Czy będziesz zawsze pamiętać
Jak miałam na imię
Czy będziesz zawsze pamiętać
Jak miałam na imię

Płoń moja gwiazdo ogniem dalekim
Łzo spod zasnutej nocą powieki
Migocie straszny chłodny obłędzie
Po co ci twoja nieśmiertelność
Gdy mnie już siostro nie będzie
Po co ci twoja nieśmiertelność
Gdy mnie już siostro nie będzie
Gdy mnie już siostro nie będzie
Gdy mnie już siostro nie będzie

słowa Jonasz Kofta muzyka Roman Ziemiański

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz