Co w duszy gra....

Teksty piosenek, filmy, muzyka, poezja śpiewana, mp3, wiersze, lirycznie, czasami smutno, czasami politycznie, a najczęściej o miłości, też o życiu, wędrowaniu, buncie, smutku, o radości, o porach roku, o cudach świata, o tęsknocie, o morzach i lądach, o wyspach odległych, o błądzeniu, mgle, deszczu, o burzy i tęczy na niebie...

czwartek, 22 grudnia 2011

Daj ... - Krzysztof Cwynar


Daj czego ci nie ubędzie
Byś najwięcej dała
Daj czego mi dać żadna
Przedtem dać nie chciała
Daj co mi wzrok zczerwieni
I serce połechce
Daj czego chcę od ciebie
A od innych nie chcę

Daj mi to miejsce na dłoni
Którego nikt nie całuje
Daj co zostało ci po nim
Po tym którego żałujesz
Daj mi to miejsce na twarzy
Gdzie szminki ci nie starczyło
Mnie to zupełnie wystarczy
Ja z tego zrobię miłość

Daj rankiem , daj niebieskim
Daj wieczorem długim
Daj , no bo zawsze możesz
Nie dać po raz drugi
Daj czego już nie oddam
Daj mi prosto w ręce
Daj czego ci nie zabraknie
Choćbym wziął najwięcej

Daj mi to miejsce przy sobie
Na które patrzysz po nocy
Daj sobie czasem dopomóc
Choćbyś nie chciała pomocy
Daj mi to miejsce przy sobie
Na które patrzysz o świcie
Ja sobie z tego zrobię
Długie ciekawe życie...
Daj mi to miejsce przy sobie
Które jest puste po nocy
Daj sobie czasem dopomóc
Choćbyś nie chciała pomocy
Daj mi to miejsce przy sobie
Na które patrzysz o świcie
Ja sobie z tego zrobię
Długie ciekawe życie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz