Co w duszy gra....

Teksty piosenek, filmy, muzyka, poezja śpiewana, mp3, wiersze, lirycznie, czasami smutno, czasami politycznie, a najczęściej o miłości, też o życiu, wędrowaniu, buncie, smutku, o radości, o porach roku, o cudach świata, o tęsknocie, o morzach i lądach, o wyspach odległych, o błądzeniu, mgle, deszczu, o burzy i tęczy na niebie...

czwartek, 3 maja 2012

Jest taka droga - Anna German

Jest taka droga na świecie
Jest tylko jedna jedyna
Na którą wyszłam i idę
I już nie umiem i już
Nie umiem się zatrzymać

Idę wpatrzona w horyzont
Który się cofa przede mną
Ale mój zegar jest szybszy
Ciągle przybliża mi ciemność
I chociaż zwalniam uparcie
Choć pali mnie jeszcze skwar
Choć ludzie i ptaki do bólu
Mi krzyczą o pięknej pełni dnia
Idę wpatrzona w horyzont
W coraz ciemniejszy las
Idę i mierzę krokami czas mój czas

Nikt tędy jeszcze nie przeszedł
Nikt tędy nigdy nie przejdzie
To tylko moja jest droga
I chociaż nie wiem
Chociaż nic nie wiem
Dokąd wiedzie

Idę wpatrzona w horyzont
Który się cofa przede mną
Ale mój zegar jest szybszy
Ciągle przybliża mi ciemność
I chociaż zwalniam uparcie
Choć pali mnie jeszcze skwar
Choć ludzie i ptaki do bólu
Mi krzyczą o pięknej pełni dnia
Idę wpatrzona w horyzont
W coraz ciemniejszy las
Idę i mierzę krokami czas mój czas

 słowa A. Sadowski, muzyka Anna German

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz