Co w duszy gra....

Teksty piosenek, filmy, muzyka, poezja śpiewana, mp3, wiersze, lirycznie, czasami smutno, czasami politycznie, a najczęściej o miłości, też o życiu, wędrowaniu, buncie, smutku, o radości, o porach roku, o cudach świata, o tęsknocie, o morzach i lądach, o wyspach odległych, o błądzeniu, mgle, deszczu, o burzy i tęczy na niebie...

sobota, 19 maja 2012

Danuta Rinn - Leciutka jak oruszek


Przyszedł do mnie raz w nocy diabeł
za oknem była zawierucha
pomysły nawet miał ciekawe
więc go zaczęłam słuchać

A kiedy już nastał lato
diabeł sposoby różne ma
umowę miałam podpisaną
i powiedziałam diecie pa!

Odchudzać się nie muszę
do woli mogę jeść
sprzedałam diabłu duszę
sprzedałam no i cześć
Leciutka jak okruszek
z bankietu mknę na bal
sprzedałam diabłu duszę
i nic mi nie jest żal

Gdy przyjaciółki mnie widziały
jak eteryczna biegnę sadem
z zazdrości tyły i wołały
niech diabeł porwie taką babę

A on to właśnie zrobił wczoraj
i ja najlepiej o tym wiem
bo była już najwyższa pora
żeby się spełnił taki sen

Odchudzać się nie muszę
do woli mogę jeść
sprzedałam diabłu duszę
sprzedałam no i cześć
Leciutka jak okruszek
z bankietu mknę na bal
sprzedałam diabłu duszę
i nic mi nie jest żal

1 komentarz: