Co w duszy gra....

Teksty piosenek, filmy, muzyka, poezja śpiewana, mp3, wiersze, lirycznie, czasami smutno, czasami politycznie, a najczęściej o miłości, też o życiu, wędrowaniu, buncie, smutku, o radości, o porach roku, o cudach świata, o tęsknocie, o morzach i lądach, o wyspach odległych, o błądzeniu, mgle, deszczu, o burzy i tęczy na niebie...

niedziela, 27 maja 2012

Jan Danek - Biała mewa


Ponad morzem ponad brzegiem
Nad grzbietami fal
Krąży mewa śmigłym biegiem
Nim odleci w dal
Biała mewo opowiadaj
Gdzie jest miły gdzie
Tyś mi trochę chociaż rada
Zanieś myśli me

Mój marynarz gdzieś za morzem
Wita obcy kraj
Poleć ptaszku przez przestworza
List ode mnie daj
Powiedz proszę że tu czekam
Tęsknię dzień po dniu
Niech pamięta co przyrzekał
Wszystko powiedz mu

Chociaż jesteś gdzieś daleko
Choć ci czasem źle
Memu sercu też nie lekko
Ale kocham cię
Mewa skrzydła rozwinęła
Cień przez fale biegł
Listy moje z sobą wzięła
Hen na drugi brzeg

Mewa skrzydła rozwinęła
Cień przez fale biegł
Listy moje z sobą wzięła
Hen na drugi brzeg
Listy moje z sobą wzięła
Hen na drugi brzeg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz