Co w duszy gra....

Teksty piosenek, filmy, muzyka, poezja śpiewana, mp3, wiersze, lirycznie, czasami smutno, czasami politycznie, a najczęściej o miłości, też o życiu, wędrowaniu, buncie, smutku, o radości, o porach roku, o cudach świata, o tęsknocie, o morzach i lądach, o wyspach odległych, o błądzeniu, mgle, deszczu, o burzy i tęczy na niebie...

piątek, 3 lutego 2012

Moja miłość niebieska - Karolina Drimel


Moja miłość już ze mną nie mieszka
Moja miłość jest cała niebieska
Moja miłość w poduszkę się chowa
Moja miłość jak ja jest niezdrowa
Moja miłość po nocach się budzi
Moja miłość się garnie do ludzi
Moja miłość jak skrzydło anioła
Moja miłość jak Feniks w popiołach
Jak Feniks w popiołach

Unurzana i brudna jak życie
Cztery słowa zapisane w zeszycie
Wiem że tu była i czeka i wierzy
Miłość oddech jak anioł ma świeży
Co cukierki miętowy wykrada
Które trzyma w niebieskich szufladach
I się nimi zajada gdy duma
Moja miłość o siedmiu rozumach
O siedmiu rozumach

sł. Lech Tkaczyk , muz. Jacek Waszniewicz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz