Co w duszy gra....

Teksty piosenek, filmy, muzyka, poezja śpiewana, mp3, wiersze, lirycznie, czasami smutno, czasami politycznie, a najczęściej o miłości, też o życiu, wędrowaniu, buncie, smutku, o radości, o porach roku, o cudach świata, o tęsknocie, o morzach i lądach, o wyspach odległych, o błądzeniu, mgle, deszczu, o burzy i tęczy na niebie...

piątek, 24 lutego 2012

Joanna Rawik - Zapomieć


Pozwólcie mi dzisiaj nie myśleć już o tym
Co przeszło minęło opadło jak mgła
W pokoju jest lampa abażur jej złoty
Tu krzesło tam obraz, tam obraz tu ja

Ref.
Zapomnieć o niczym nie myśleć już więcej
Zapomnieć że przecież twe oczy twe ręce
I uśmiech i smutek i głos twój i szept
To wszystko już teraz w niebie
Zapomnę nie myśleć bo myśleć się boję
Że przecież, że przecież już teraz nie moje
I ścieżki twych kroków i spojrzeń twych ślad
I wszystko czym żyłam ten cały mój świat
Nie moje nie moje , zapomnieć

Tu krzesło tam obraz na ścianie perłowej
Jesiennym pejzażem wychyla się z ram
Siedziałeś na krześle uniosłeś swą głowę
Ten obraz jest smutny tak rzekłeś jak ja

Ref.
Zapomnieć o niczym nie myśleć już więcej...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz