Co w duszy gra....

Teksty piosenek, filmy, muzyka, poezja śpiewana, mp3, wiersze, lirycznie, czasami smutno, czasami politycznie, a najczęściej o miłości, też o życiu, wędrowaniu, buncie, smutku, o radości, o porach roku, o cudach świata, o tęsknocie, o morzach i lądach, o wyspach odległych, o błądzeniu, mgle, deszczu, o burzy i tęczy na niebie...

niedziela, 19 lutego 2012

Małżeństwo z Rozsądku - Zaledwo wiem


Zaledwo wiem, czy byłaś snem,
Czy prawdą z krwi i ciała.
Przez dróg mych szlak przeleciał ptak
I dusza ma śpiewała.
Słuchałem fal płynących w dal
I czułem jak łzy w sobie
Padło mi iść przez zwiędły liść
I szedłem jak po grobie...
Kto szczęścia zna przyczynę?
Kto zna miłości początek i kres?
Zaledwo wiem, czy było snem,
Czy prawdą me kochanie.
Czym szczęśliw był, czy ptak się wzbił
Szczęśliwy w nieb otchłanie?
Czy fali bieg omijał brzeg,
Czym ja cię stracił zdradnie?
Czy to liść zmarł, czy serca żar?
Ach, któż to, któż odgadnie!
Kto szczęścia zna przyczynę?
Kto zna miłości początek i kres?

słowa Leopold Staff, muzyka Robert Leonhard

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz