Co w duszy gra....

Teksty piosenek, filmy, muzyka, poezja śpiewana, mp3, wiersze, lirycznie, czasami smutno, czasami politycznie, a najczęściej o miłości, też o życiu, wędrowaniu, buncie, smutku, o radości, o porach roku, o cudach świata, o tęsknocie, o morzach i lądach, o wyspach odległych, o błądzeniu, mgle, deszczu, o burzy i tęczy na niebie...

niedziela, 8 lipca 2012

Małżeństwo z Rozsądku - Róża


Czym purpurowe maki
Na ciemną rzucał drogę?
Sen miałem, ale jaki?
Przypomnieć już nie mogę

Twojeż to były usta?
Moje to były dłonie?
Głąb sadu mego pusta
We wrotach księżyc płonie
Twojeż to były usta?
A moje były dłonie?

Dni sie za dniami dłużą
Noce w jeziorach witam
Kiedy Ty kwitniesz różo?
Ja nigdy nie zakwitam

Ja nigdy nie zakwitam
Twójże to głos o różo?
Słowo po słowie chwytam
Dni sie za dniami dłużą

słowa Bolesław Leśmian

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz