Co w duszy gra....

Teksty piosenek, filmy, muzyka, poezja śpiewana, mp3, wiersze, lirycznie, czasami smutno, czasami politycznie, a najczęściej o miłości, też o życiu, wędrowaniu, buncie, smutku, o radości, o porach roku, o cudach świata, o tęsknocie, o morzach i lądach, o wyspach odległych, o błądzeniu, mgle, deszczu, o burzy i tęczy na niebie...

czwartek, 21 czerwca 2012

Miluśka moja... wyk.hr.Henryk Rostworowski


Miluśka moja Ty jesteś moja wiosną
Dla Ciebie w zimie kwiatki na szybach rosną
Miluśka moja Ty jesteś moim latem
Więc mnie pocałuj bo mi zależy na tym
Miluśka moja Ty jesteś mą jesienią
Której się złotem wszystkie radości mienią
Miluśka moja Tyś mym okrągłym rokiem
Chcę z Tobą razem iść w życie krok za krokiem

Nie przesadzam bo już dobrze wiem
Żeś niedziela i powszednim dniem
Poniedziałkiem ,wtorkiem, środą też
Wszystkim czym być tylko chcesz
Ja dla Ciebie czytam stos twych list
Znaczę tyle co i nic
Lecz to kiedyś może zmieni się
Gdy Ty pokochasz mnie

Miluśka moja Tyś mym okrągłym rokiem
Chcę z Tobą razem iść w życie krok za krokiem...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz