Co w duszy gra....

Teksty piosenek, filmy, muzyka, poezja śpiewana, mp3, wiersze, lirycznie, czasami smutno, czasami politycznie, a najczęściej o miłości, też o życiu, wędrowaniu, buncie, smutku, o radości, o porach roku, o cudach świata, o tęsknocie, o morzach i lądach, o wyspach odległych, o błądzeniu, mgle, deszczu, o burzy i tęczy na niebie...

czwartek, 28 czerwca 2012

Joanna Rawik - Ty który byłeś wszystkim


Sama nie wiem już dziś jak to było
sama nie wiem już dziś z czyjej winy
jakoś nagle spostrzegłam, że miłość
w twoim życiu nie znaczy już nic.

Pomyślałam więc sobie ze smutkiem
pomyślałam, że bez przyczyny
wielkie szczęścia są takie krótkie
i że trzeba nauczyć się żyć.

Po co zresztą te wszystkie rozmowy
po co zresztą to wszystko mówimy
dziwne myśli przychodzą do głowy
kiedy trzeba powiedzieć - już idź

Ty który byłeś wszystkim
od dzisiaj będziesz niczym
Ty który byłeś bliski
daleki staniesz się
będziesz od dziś wspomnieniem
Ty który byłeś życiem
aż może cię zamienię
w kogoś z kim było źle

Ale pomyśl czy to cię nie dziwi
ale pomyśl przez chwilę kochanie
przecież byliśmy tacy szczęśliwi
nasze szczęście, gdzie ono dziś jest

Na nic nie zda się teraz myślenie
Na nic nie zda się wstecz powracanie
lecz pamiętaj, że ja się nie zmienię
będę tęsknić tęsknotą do łez

Przestaję czekać. co ma stać
niech prędzej się stanie
nawet powiem ci to na co czekasz
Byłam z tobą potrafię i bez

Ty który byłeś wszystkim
od dzisiaj będziesz niczym
Ty który byłeś bliski
daleki staniesz się
będziesz od dziś wspomnieniem
Ty który byłeś życiem
aż może cię zamienię
w kogoś z kim było źle

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz