Co w duszy gra....

Teksty piosenek, filmy, muzyka, poezja śpiewana, mp3, wiersze, lirycznie, czasami smutno, czasami politycznie, a najczęściej o miłości, też o życiu, wędrowaniu, buncie, smutku, o radości, o porach roku, o cudach świata, o tęsknocie, o morzach i lądach, o wyspach odległych, o błądzeniu, mgle, deszczu, o burzy i tęczy na niebie...

czwartek, 21 czerwca 2012

Joanna Rawik- Gdzie jest miłość


Gdzie jest miłość moja miłość
W jakim lesie jest zaszyta
Jakim wiatrom jakim ptakom
Jakich ludzi ono witać
Gdzie te drogi gdzie te rzeki
Które w moją stronę płyną
Gdzie jest miłość ta dla której
Urodziłam się dziewczyną
Jestem tu gdzie twoja noc
Gdzie się księżyc niebem toczy
Gdzie rdzewieje w lesie brąz
Gdzie się jabłoń biała kwieci
Gdzie przychodzą sarny pić
Gdzie zadymka ciszy zimy
Gdzie można być
Jakim słowem cię przywołać
Jakim światłem cię przybliżyć
Jak twe imię choćby szeptem
Choćby myślą wykraść ciszy
Jak wypatrzeć cię w ciemności
Sercem serca się dostukać
Jak powiedzieć ci mój miły
Że cię ktoś po świecie szuka
Jestem tu gdzie twoje oczy
Jestem tu gdzie twoja miłość
Gdzie się księżyc niebem toczy
Gdzie rdzewieje w lesie brąz
Gdzie się jabłoń biała kwieci
Gdzie przychodzą sarny pić
Jestem tutaj gdzie żyć miły
Można być ta ra ra

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz