Co w duszy gra....

Teksty piosenek, filmy, muzyka, poezja śpiewana, mp3, wiersze, lirycznie, czasami smutno, czasami politycznie, a najczęściej o miłości, też o życiu, wędrowaniu, buncie, smutku, o radości, o porach roku, o cudach świata, o tęsknocie, o morzach i lądach, o wyspach odległych, o błądzeniu, mgle, deszczu, o burzy i tęczy na niebie...

sobota, 21 marca 2020

Krystyna Tkacz - O czułości


Tobie oddałam czas i serce
Pieniądze wziąłeś sobie sam
Prócz ciebie już nic nie mam więcej
Nic, a z tobą małe piekło mam

Myślałam, że znalazłam szczęście
Łzy w oczach jednak muszę kryć
Spójrz na mnie czule trochę częściej
Nie, czuły nie chcesz być

Całując mnie, potrafisz sprawić
Że wiem już, co to rozkosz jest
Mój każdy błąd możesz naprawić
Na elegancki stać cię gest

Rozmawiać umiesz z kobietami
Emocji nadmiar dobrze skryć
I nawet wierzę ci czasami
Ale czuły nie chcesz być

Czułości pragnę ponad wszystko
Co stworzy mi na ziemi raj
Jak deszcz wiosenny młodym listkom
Pieszczotę mi ożywczą daj

Brakuje ci delikatności
Uczucia zrywasz wątłą nić
Nie umiesz przyjąć mej miłości
Nie, czuły nie chcesz być

sł. Kurt Tucholsky, tłum. Roman Kołakowski
muz. Rolf Wilhelm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz